Top

FAQ - Verzending

Terug naar: Algemeen | Betalingen 

  • Hoe worden de aquariumplanten verpakt?
De aquariumplanten worden in schuimbakjes gelegd en vervolgens geseald, daarna gaan ze in een doos met extra veel isolatiemateriaal, de verpakking wordt altijd voorzien van 'breekbaar' tape.
  • Hoe herken ik de soort aquariumplanten die ik heb ontvangen?
Alle aquariumplanten die verzonden worden zijn voorzien van een naamkaartje + plantzone.
  • Verzenden jullie ook als het vriest?
Ja, wij verzenden het hele jaar door, wanneer er vorst word afgegeven kunnen wij heatpacks toevoegen aan uw bestelling.
  • Ik kreeg een e-mail met een verzend bevestiging, hoelang duurt het voordat de bestelling binnen is?
Wanneer u deze e-mail ontvangt kunt u binnen 24 uur uw bestelling verwachten.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit is mogelijk, wanneer uw bestelling klaarstaat nemen wij contact met u op.
  • Wat zijn jullie verzend-dagen?
Onze verzend-dagen zijn dinsdag & vrijdag
  • Wanneer moet mijn bestelling uiterlijk binnen zijn?
Uw bestelling moet uiterlijk op maandag of donderdag om 10:00 binnen zijn.
  • Is het een mogelijkheid om mijn bestelling op een andere dag te laten bezorgen?
Ja, u kunt tijdens het bestellen bij opmerkingen aangeven op welke dag uw de order wilt ontvangen.
  • De geleverde producten zien er anders uit dan op de foto.
De foto's op deze site zijn ter indicatie en kunnen afwijken van het origineel.
  • Help, mijn pakket is zwaar beschadigd!
Geen paniek, neem direct contact met ons op dan zorgen wij dat alles netjes geregeld word.
* Wanneer u schade aan uw pakket heeft, graag een foto meesturen.



Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op.