Vragen?

Veel gestelde vragen omtrent verzendingen:
  • Hoe worden de aquariumplanten verpakt?
De aquariumplanten worden in schuimbakjes gelegd en vervolgens geseald, daarna gaan ze in een doos met extra veel isolatiemateriaal, de verpakking wordt altijd voorzien van 'breekbaar' tape.
  • Hoe herken ik de soort aquariumplanten die ik heb ontvangen?
Alle aquariumplanten die verzonden worden zijn voorzien van een naamkaartje + plantzone.
  • Verzenden jullie ook als het vriest?
Ja, wij verzenden het hele jaar door, wanneer er vorst word afgegeven kunnen wij heatpacks toevoegen aan uw bestelling.
  • Ik kreeg een e-mail met een verzend bevestiging, hoelang duurt het voordat de bestelling binnen is?
Wanneer u deze e-mail ontvangt kunt u binnen 24 uur uw bestelling verwachten.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit is mogelijk, wanneer uw bestelling klaarstaat nemen wij contact met u op.
  • Wat zijn jullie verzend-dagen?
Onze verzend-dagen zijn dinsdag & vrijdag
  • Wanneer moet mijn bestelling uiterlijk binnen zijn?
Uw bestelling moet uiterlijk op maandag of donderdag om 10:00 binnen zijn.
  • Is het een mogelijkheid om mijn bestelling op een andere dag te laten bezorgen?
Ja, u kunt tijdens het bestellen bij opmerkingen aangeven op welke dag uw de order wilt ontvangen.
  • De geleverde producten zien er anders uit dan op de foto.
De foto's op deze site zijn ter indicatie en kunnen afwijken van het origineel.
  • Help, mijn pakket is zwaar beschadigd!
Geen paniek, neem direct contact met ons op dan zorgen wij dat alles netjes geregeld word.
* Wanneer u schade aan uw pakket heeft, graag een foto meesturen.
 
 
Veel gestelde vragen omtrent betalingen:
  • Wat is jullie IBAN nummer?

Ons IBAN nummer is: NL29 INGB 0004 3335 55

  • Ik zag op mijn bankafschrift Mollie staan, klopt dit?

Ja, dit klopt Mollie is de betaal provider van Aquariumplantenshop.

  • Kan je ergens zien of er iDeal storingen zijn?

Ja, dit kunt u zien via deze link: iDeal Status Check

  • Ik kreeg een foutmelding tijdens het betalen, wat nu?

Soms zijn er storingen met iDeal, u kunt via uw account desgewenste order zoeken en via daar op Nu betalen te drukken.

  • Op de pakbon/factuur staat 'T.n.v. Aqua-Zeeland' klopt dit?

Ja, dit klopt. Aqua-Zeeland is de naam van onze Aquariumspeciaalzaak en onze vroegere handelsnaam.

  • Kan ik ook achteraf betalen?

Ja, dit is mogelijk via Billink en een extra toeslag van € 2,50

  • Als ik mijn bestelling kom afhalen, kan ik dan pinnen?

Ja, het is mogelijk om bij ons te pinnen.

Algemene vragen:

  • Is er een winkel die ik kan bezoeken?

Ja, Aquariumplantenshop.nl heeft een stenen winkel in Heinkenszand (Zeeland).

  • Kan ik planten komen uitzoeken in de winkel?

Ja, dit is mogelijk. Echter kan het voorkomen dat de gewenste hoeveelheid of soort niet aanwezig is. U kunt het beste telefonisch contact opnemen voor de huidige voorraad.

  • Ik wil graag planten komen uitzoeken, maar hebben jullie ook vissen?

Ja, wij hebben een ruime keuze van ruim 200 soorten aquariumvissen.

  • Zijn de aquarium artikelen op voorraad?

De meeste producten in onze webshop zijn op voorraad.

← Keer terug naar de backoffice    √ Gratis verzending vanaf € 49,- √ Winkel om te bezoeken √ Slechts € 3,95 verzendkosten √ Snelle levering √ Hoge kwaliteit Verbergen